AND HERE WE GO AGAIN

Idag började skolan, fast det var ju bara upprop. Jag hade glömt hur kul våran klass är, sitter med ett leende på läpparna hela tiden vi var i skolan. Jag vet att jag kommer bli irriterad senare, det är ju åttan och seriöst nu och vår klass är skolans stökigaste. Men just nu, vad gör det? 
Efter skolan gick jag hem och Bella hjälpte mig att packa tills vi ska paddla och övernatta på en ö imorgon med klassen. Det är på ett sätt skit jobbigt att göra det första dagarna, men samtidigt kommer det ju ända bli så galet kul. Sen cyklade vi ner och fikade med några tjejer i klassen, fy vad kul vi hade efteråt vid bryggan också. 
Annars har jag tränat idag, sparring för första gången! Under några minuter skulle den en person bara försvara och den andra bara slå. När jag försvarade, de fem minutrarna var ren smärta. Jag hade glömt att det faktiskt gör ont att slåss, iaf nu när jag bara har handskar och såna där tygbitar som man snurrar runt handleden så den inte böjs. Ha. 

Tidernas tråkigaste inlägg, nu ska jag plocka undan på min säng och sova.  


©
Flygresa Slovenien - Frankrike. Sep -08.

Kommentarer
Postat av: Sis

Oj, du far lara mig nagra slag, kan va bra att ha i bakhuvudet pa de galna klubbarna ;P

2009-08-20 @ 22:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback