Erik Hassle & Ellie Goulding - Be mine

Det har snöat konstant senaste tiden och jag kan knappt sluta förundras över snön. Snö är verkligen en av de vackraste ting som finns. Allting är så vackert.
Jag vill ta massa bilder på snön (har inga när det är så här mycket) men det verkar inte gå. Var i stan med klassen idag igen och hittade en underbar men enkel nyårsklänning, iallafall så var jag hemma så sent att fotografering inte var aktuellt... imorgon går jag till halv fyra och åker direkt till träningen efteråt så då går det inte heller. Äsch, jag ska inte klaga när det bara är tre dagar kvar! Sen är det dags för Åre, mys.
Måste förresten dela med mig av bästa låten på riktigt länge, den är till och med bättre än originalet. Eller näe, som den Robyn lover jag är så är jag tveksam. Akustiska covers älskar jag ju också, sådant som jag faller för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback