TRÖTT PÅ RUBRIKER

Sitter just nu med en kopp kamomill te och lyssnar på akustiska spellistan på spotify, avkoppling på hög nivå. Idag har jag tränat och duschat med ansiktsmask, peeling, inpackning, mm. Med tanke på att jag gör det de flesta söndagar så känner jag mig ovanligt fräsch, sjukt skönt.
Igår så var det julshopping som gällde, fast jag köpte ju mest mina egna julklappar. Senare sålde jag liksom en som Emelie ska ge mig på julafton, mamma köpte en och grabbarna köpte en. Jag älskar den sortens shopping, för ärligt talat; det är alltid roligast att köpa till sig själv. Nu längtar jag verkligen till julafton. Big time.
Under har vi en bild vid julstånden och en bild jag knäppte av i bilen på vägen hem. Jag ville få regndropparna skarpa och ljuset suddigt men det var för lite lampor för att det skulle bli riktigt snyggt...




©


Kommentarer
Postat av: Julia tb

Jättefin blogg och underbara bilder!:D

Ha en fin kväll! Kramar<3

2009-12-09 @ 17:20:30
URL: http://showbyjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback