Wentworth Miller



Julen spenderades i Åre med -18 och hårda vindar, men utöver det så var det härligt med friska luften. Idag har jag inte gjort mycket för världen, legat under ett täcke i soffan och tittat på A Cinderella story. Inte gör det mig något, jag har en mening i huvudet som återkommer; "Skärp dig efter nyår, vettja".
Just nu funderar jag lite på året som gått och känner mig, förvånansvärt nog, redo för 2010. Jag ser faktiskt till och med fram emot det, nya löften, drömmar, mål. Mitt nyårslöfte? Sluta säga "ba". Det får mig ju faktiskt att låta några år yngre än jag känner mig.
Iallafall, nu ska jag nog fortsätta googla runt på 2009's snyggaste killar. Hittills har Wentworth Miller första priset. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback