aouch.

just nu kan jag knappt röra på mig, knappt sitta upp. jag har så galet ont i magen. tjejer förstår.

Därför består den här dagen av att vara inne i myskläder, dricka te och lyssna på akustisk musik. jag klarar inte mycket mer. Det blir inte så mkt bloggning så här på sommaren, men när ska man vara inne liksom? Man åker ju bort så mycket och liksom... är alltid så aktiv. bloggen kan vänta.
men nu ska jag äta lunch, hamburger rester och matvrak som jag är så ska jag nog kunna fixa det. det kan jag ju såklart, nu när man känner doften :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tkr synd om dig! Hoppas det blev bättre...

2009-07-16 @ 20:26:50
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback