working nine to five, what a way to make a life

just nu så sitter jag & lyssnar på Tyler Hilton & myser lite allmänt sådär.
annars så jobbar jag med Elsa på lager om dagarna (egentligen från åtta till fyra, men det låter liksom inte lika snitsigt) & sen har jag tränat på kvällarna. snacka om att man blir död efter det! uschibuschi. fast vem vill inte tjäna lite pengar? och träningen, ja... skit jobbigt först men när man kommer igång så är det ju skönt. imorgon direkt efter jobbet så glider jag iväg på en båt ut till sthlm skärgård, gistholmen närmare sagt. 
jag fundera just på om jag borde börja packa kanske, men det borde man väl kunna skjuta upp lite? jappjapp. 


feeling green today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback