FOR NOW


©
Gammal bild. Mmm, sola på studsmattan...

Just nu borde jag verkligen inte sitta här, med tanke på hur varmt det är ute. Men, bara ett liiiiitet inlägg.
Grillkvällen igår vart jätte lyckad, men den kan jag berätta mer om när jag får bilderna som Sara har :-)
Idag har jag städat (torsdag = städdag hos familjen Gylfe), tränat och åkt till Solna för att lämna min kamera på reparation. Äntligen! Det har tagit så lång tid med alla papper och grejer, men nu är det gjort. Det var lite sorgligt att lämna bort min lilla baby, men jag vet att han kommer tillbaks i bättre skick. Det vart en lyckad liten resa iaf, för jag fick en glass och två par skor samtidigt. Love you, daddy :D♥
Nej, nu ska jag ut och göra typ ingenting; läsa, leka med dagbarnen, leka med marsvinen, sen ska jag till Frida ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback