SÖNDAG



Bilder; Rockfoto.nu

Söndag idag, lite hatkärlek till den dagen. Mest hat nu, eftersom det betyder skola imorgon igen. Det finns vissa tillfällen efter lov då man känner att man tappat begreppet om tid och har en liten längtan efter rutiner... detta är inte ett sådant tillfälle. En vecka lov till skulle sitta finfint.
Idag har jag inte hunnit med mycket; snoozat, ätit frukost och somnat om. Sen kom jag hela vägen hit, en meter från sängen till datorn. Känner att det snart är dags att plocka iordning i mitt rum, men inte än. Behöver en kopp kamomill te för att klara av det första. Senare ska jag glida över till Frida, träffar inte henne särskilt ofta längre. Ikväll är det Gossip Girl och plugg som gäller. Känns som en ganska soft söndag, vilket passar mig perfekt.

Förövrigt så vill jag i framtiden jobba med att ta såna bilder som ovan. Det är mitt drömjobb.
Men det är inte det jag ska bli, jag ska blir rättsläkare/obducent. Men om världen skulle gå i fred, P. Diddy skulle göra en låt som inte handlar om hur många gånger han har blivit skjuten eller Snape skulle tvätta sitt flottiga hår, då kan jag satsa på den karriären. När det omöjliga inträffar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback