WE'LL KEEP QUIET

Det är väldigt tyst häromkring av flera olika anledningar. Just nu genomgår jag ett dator byte så det står två datorer här just nu, varav den ena har internet men inga dokument och den andra har dokumenten men inget internet... smart, huh? Nej, men det förväntas bli fixat under helgen!
Annars så har denna fredagen varit en fin fredag, en fin vecka har det tillochmed varit. Simtest, skolbio, vaccination och - the big thing - tillbaka lämning av matte prov har skett den här veckan. Fatta att jag drömt mardrömmar om den matte tentan, då darrade jag verkligen som ett asplöv när jag fick tillbaka det. Jag trodde jag skulle dö, men se så nöjd jag vart i slutändan! Nu gäller det bara att få nerverna i schack igen... 
Annars har ´jag, bella och elsa fikat idag och när jag cyklade hem snabbt för att åka till träningen så upptäckte jag att jag fick ont av att stänga ytterdörren och kom fram till att vaccinationen stoppade mig från träning idag. Too baaaad.
Men man kan ha kul ändå, så jag satte mig framför datorn med en brämhults, lyssnade på låten nedan och kollade igenom Kyssjohanna.se. Smyckena där är helt fantastiska, speciellt Disney Coutures. Tänk små armband med citat från disney filmer inristat, det är heaven för ett disney fan som mig. Lite idol har hunnits med också. 
Annars så har jag ju en ny design, det har vi denna brud att tacka för, det blev mycket bättre än förväntat! :D



Det är Take a bow från Glee, som jag blivit lite småkär i. Som HSM i en serie och så inte min stil, ha.


Kommentarer
Postat av: elsa

Whaaat? är du allvarlig E1? Armband med disneycitat :O det kanske finns en gud trots allt ;)<3

2009-11-21 @ 16:03:32
URL: http://elsastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback