Hamburgerland

Jag stannar alltid till vid början på ett inlägg, hur sjutton börjar man egentligen?

Just nu sitter jag och googlar på sevärdheter i Hamburg, dit flyger jag nämligen imorgon. Enormt skönt att komma bort, även om Hamburg inte är det roligaste... Ska på 40 års fest och träffa släktingar, men lite sevärdheter (och kanske shopping) borde man hinna med. Så kan jag fylla på min tyska också, som just nu består av meningar som "Enschuldigun, ich muss gehen die scheisse haus" (ursäkta, jag måste gå på skithuset) och liknande.
Nej, nu ska jag sätta fart för jag har maaassor att göra innan vi åker. Blir nog fler inlägg senare :)


Från i måndags, när vi hade strömavbrott.



Kommentarer
Postat av: Lisa.

Vad har jag nu gjort? Texten du kommenterade på är en Kent låt ;p

2009-10-16 @ 09:05:09
URL: http://utanminkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback