MOTORSÅGSMASSAGEN

Igår såg vi på Barnhemmet och Motorsågsmassagen, som Elsa sa (det gav mig ett flertal skrattanfall), inte Final destination. De var väl okej, men jag trodde Barnhemmet skulle vara mycket bättre. Sedan bar det av till Saras frigga där vi somna vid tre, åtminstonde jag, sen vid ett kom jag hem. Idol och gårdagens Tacos rester, sen sitter jag här. Ska nog fixa lite bilder och sedan spela lite Sims. Ja, jag är en tönt.
Sedan är det dags att göra sig fin för vi ska äta Halloween middag hos mormor och sedan gå till morfars grav. Det är alltid så vackert där, med alla hundratals ljus. Jag har aldrig haft en morfar egentligen, han dog när mamma var tio.

Av nån anledning får jag inte över gårdagens bilder, menmen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback