sicko

sitter i soffan med pyjamasen på, tokio hotel i hörlurarna och tekoppen framför. Ja, jag är sjuk. Sov ungefär tre timmar och har haft jättesvårt att andas. I Tyskland fick jag ju problem med förkylningen men tänkte att det skulle gå över tills jag kom hem men en flygresa är det värsta som finns mot förkylningar, tydligen.
Menmen, har fått lite matte gjort och... näe, har inte gjort mycket annat för världen.
Dagens plus? Jag såg 100 % Tokio Hotel dokumentären på youtube (på 50 min) och blir alldeles salig. Vem kunde tänka sig att dem skulle bli så stora? Damn.


Okej, skulle ta den finaste bilden jag hitta, men så hitta jag den här och börja ASGARVA. Gustav alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback