ups n' downs

Just nu är allt upp och ner och ut och in. Fel är vad det är. Livet känns ganska hårt och jag blir just nu så förbannad på allt med skola och plugg så jag vill sparka nånting. Eller nån. Det vill inte gå min väg och det får mig att bara vilja bryta ihop.
Jag är trött på krav, trött på förhoppningar, trött på ansträngningar, trött på att allt vänder sig emot mig. Men inte alla, tur man har med rätt människor omkring sig. Tack vare härliga människor begraver man sig inte i en vecka utan släpper loss under höstlovs veckan. Till den här låten. &=(/%#&%=&%= vad den är bra!


Kommentarer
Postat av: Ida

Eeva! Det var inte igår! Hur är det? Vi saknar dig på 1UP! Men du, Salem var verkligen hur COOL och UNDERBAR som helst! <3 Han är bäst helt enkelt, haha. Kramar på dig

2009-10-25 @ 14:39:07
URL: http://idabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback