BREAK EVEN

Just nu för tillfället känner jag mig alldeles mörbultad, kom precis hem från träningen. Jag fryser och längtar efter en fin, varm säng och en bra bok. Boken jag läser nu, Mina hemligheter av Sophie Kinsella är så galet bra. Min humor rakt igenom, och en så romantiska handlingar att jag sitter och suckar och säger "ååh" högt. Jag tror jag är ganska fast. Rekommenderas varmt!
Nej, innan det är dags för en varm säng så måste jag fixa lite små grejer som att plocka undan och göra det sista på några små läxor. Men, här får ni en ny favorit, Break even av The Script. Förut tyckte de lät som en bunt mesar, men deras mindre kända låtar är faktiskt riktigt fina. Just den här låten är också en sådan som jag blev fäst vid av just de första ackorden, de är de bästa på hela låten. (A)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback