Blåmärken och näsblod.

Jag skriver inte så förskräckligt mycket här längre, även om jag kanske skulle vilja det. Men mycket plugg, träningar och krångel med kameran, det är inte en bra mix. Just nu känner jag mig lite sönder sådär, av några anledningar. Vi var på rödstuhage idag (friidrottsdag) och jag sträckte mig där vid låret, största muskeln liksom. Det gör ont att sitta. Menmen, sen igår så förstorades mitt blåmärke på smalbenet (som jag inte riktigt vet hur jag fick från första början, av någon spark skulle jag tro) av några sparkar och av några andra sparkar så upptäckte jag att jag fortfarande har kvar mitt blåmärke på höften. aoch. Av några slag så fick jag näsblod (fast inte mycket, såg det inte förräns efteråt) men trots det så är mitt största problem att jag är torr och snart ska jag gå och smörja in mig. och jajuste, för er som inte hänger med så är jag inte nån sorts gängbråks typ utan går på kickboxning och senast sparrade jag mot fel person.
Friidrottsdag idag, helt okej sådär. Det var dock synd att jag sträckte mig innan längdhoppet, eftersom jag ville se hur det skulle gå då. Jag hade innan upptäckt att jag har blivit bättre på längdhopp, men har liksom inte fått ge allt. Typiskt! 
Det bästa på hela dagen var ändå stafetten i slutet, då det var vi klasserna kör mot varann (7an, 8an, 9an). Vart nian tog vägen vet jag inte men det stod mellan vi åttor och sjuorna i slutet och hela publiken fick panik. Men, vi vann! Härligt alltså. 
Nej, nu är det Idol så gotta go!

Titta på det här först, om man gillar Tokio Hotel vill säga. Där sitter dom och snackar skit om sig själva.




 
En annan favorit från nya albumet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback