min absolut första vän.

Denna lördagen har spenderats en påse naturgodis (och en påse vanligt godis, haha), en zombie film och en viss Hanna. Den kombinationen blir ganska bra också, mycket prat eftersom vi inte träffas särskilt ofta... Hon och jag har känt varandra sedan jag var ett år gammal och hon var min första vän. Cute, right?
När jag gick i femman flyttade hon dock till Nyköping, men ibland kommer hon hit och hälsar på och då har man oftast ganska mycket att prata om. Den bruden är helt omöjlig att inte älska, hon får en alltid att må bra.


Hanna och frida som jag känt sen barnsben, även om johanna lite längre. bild från femman.
Tänk dock på att båda inte är som dom var då, haha.

Varför jag fortfarande sitter uppe vet jag inte, men felix underhåller via facebook. han berättade att han var med bengty och då frågade jag vem det var. "Philip erik ahl, magnus ladulås morfar", fick jag till svar. "Philip alltså", sa jag. Han upprepade det tidigare svaret igen och sen frågade han om msn och några sekunder senare så addar PHILIP mig. Där ser man. Jag frågar vem av dem jag pratade med men som svar får jag en bild på en hårig tant och beskrivningen "jag tycker det är hett". Lite senare kommer ett ljud medelande som är ett högt bröl, följt av ett till där jag hör någon säga med mörk utländsk tillgjord röst "jag ber om ursäkt, är lite dålig i magen". Det är alltså philip!
Nu har de börjat skriva via facebook igen och jag vet inte när eller hur den här kvällen slutar...

Kommentarer
Postat av: stor-skit

hahahaha, skit snygg bild hittade du!,

jag älskar dig lill-skit<3

2009-09-27 @ 18:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback