SYSTER

Upptäckte precis att syster hade hört av sig på fb (som jag nästan övergett, ha). Jag mår alltid bra av att höra av henne, men den här gången högg det till lite extra. Jag saknar henne, men nu är det bara några få veckor till höstlovet då jag träffar henne i London. De två andra gångerna jag åkte dit så var det shopping, Camden Town eller något annat ballt som jag verkligen ville lägga krut på. Jag känner inte så nu.
Jag åker hellre dit och ser vad hon gör när hon jobbar, ser när hon klubbar (hennes favorit liksom), vad hennes nya matmetoder har blivit (fallit in i grönsak och cola period igen kanske? haha) och hur hennes boende ser ut än att spendera en heldag på Primark (som förövrigt är Guds verk, älskar den affären).


© Tagen i maj, redigerad nyligen.

Jag älskar dig oräkenligt många varv runt jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback