HOLDING ON


Idag sydde jag på praon och jag har nu gjort två kuddar som finns till salu utanför. De är sådär konstigt fulsöta. Jag älskar dem, vilket jag vågar säga eftersom min handledare har designat dem.

För några sekunder sen kom åskan och jag blev så glad att jag fick gåshud. Jag älskar åska, spöregn, höst, you know. Men ja, precis som alla andra så längtar jag också efter sommaren. Men jag är en höst tjej. Utan tvekan.
Det är ganska sjukt hur kraftig naturen är. Som vulkanen på Island, helt plötsligt står vi där hjälplösa. Väntar på att få lyfta flygen efter askan, väntar på internet uppkopplingen efter åskan. Läskigt.
Jag är otroligt seg och trött så jag längtar mest efter imorgon då jag slutar tidigt (klockan fem) och får fira valborg med vänner.
Nu ska jag förflytta mig till TVn. Om jag orkar.


Kommentarer
Postat av: elsa

Ja, det är det. Jag har ju försökt att kontakta dig på alla sätt och vis och försökt få dig att kolla på designen men jag verkar inte lyckats. BAKLÄXA DÄR! <3

2010-05-01 @ 11:13:41
URL: http://elsastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback