Jag har klent på rubriker just nu.

Hey, kul grej: Vi var ute och sprang på gympan, inte någon utmattande runda, och sedan på engelskan höll vi, för ovanlighetens skull, tyst. Vi har för mycket energi annars.

Aja, annars så har jag mest bara städat mitt rum lite och lagat mat med mamma. Mys.
Torsdagar är en städdag hos familjen Gylfe och jag ska snart städa min del, badrummet, men först vill jag bara slänga mig på sängen i mjukisar och läsa. Sedan blir det träning med storebror på gymmet på pappas jobb.
Förresten, min bok som jag läser hemma (som jag lånat av Elsa) är världens finaste. Jag har inte läst mycket, men det är om en vanlig kille i ett vanligt gymnasium med kärleksproblem. Saken är bara den att kärleken är den finaste någonsin och han är bög. Jag smälter.


Ibland bara måste man av David Levithan.


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Tack så mycket, skönt att höra :) Haha, ja de är klockrena... fast så är dom inte det ;pPpPpp nej skoja!

2010-04-23 @ 08:40:12
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback