osammanhängande

Idag har jag haft bästa måndagen på länge, varför? Jag har varit ledig. Så jag skulle tagit sovmorgon men vakna kvart över sju av en mardröm (tre killar i min klass fastnade i ett träsk och den sista fick vi inte upp så han gled ner i mossan och kunde inte andas), sedan tog jag en promenad i solen till stationen och åkte och tränade där det var jätte få och skit kul och sedan lagade jag chili con carne hela eftermiddagen. Mamma blev dunder glad.
Imorgon är det prao och solen gör mig så himla lycklig lalalala.



What's the deal med gamla Converse? Mina är pissgula och slitna men jag har älskat dem sen dag ett i den där rea butiken i Nyköping när min första bästa vän Johanna övertalade mig att gult är min grej.


Fläta och snedbena. Dagen i ära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback