När kameran är med.


Nu ska ni få en bildbomb från min lördag, jag tog nämligen med den här bebisen från och med att jag gick upp ur sängen. Ja, jag tycker om överredigering.


Jag åt en jordgubbs smoothie till frukost, lyx? Ja. Ute också, i solen. Fast det var 7 grader ute så jag fick gå in efter fem minuter. Ändå.


Jag tog på mig ett par leos, kollade ut genom fönstret och tänkte att det kan bli en bra dag.


Sedan åkte jag till stan med den här tjejen. Här, på Taco Bar, så är hon lite ledsen över att hon tappat guacamole i cola glaset. Hon blev nästan lite deprimerad, hon visar det bara inte på bild. För övrigt har jag kommit fram till att Kungshallen är som McDonalds för vuxna. Fy.


Vi hade rätt kul, trots att Elsa inte hittade sin beslutsångest tröja och bara kom hem med en mascara. Jag fick nya jeans däremot. Finfina.


Ett kort stopp hos Elsa, sedan bio med dessa två. Alice i Underlandet blev det, andra gången för mig. Den är fin iallafall. Här i 3D, som ni ser.


Vi köpte godis. Nerifrån; jag, Anton, David, Elsa. Vi var tvungna att ha olika färger och jag fick egentligen rosa, men jag och Anton bytte eftersom han är mer en rosa kille och jag en blå tjej.








Vi hade riktigt kul när vi satt ensamma i biosalongen. Desto pinsammare blev det när fler kom, men vad gör det om hundra år?


Jag tycker om choklad.

Sedan gick vi ut till en rosa himmel och Elsa tog en dunder fin bild.
 





Självklart lekte vi i parken.


En störd prick i fosterställning.


En annan, som dansar.


En rockstar. Typ.


Ändå är den här pricken den mest udda i vårat lilla gäng eftersom han åkte minst.




Vi hade kul.


Men vi kom hem till sist och då gick jag och min syster ut. En rosa himmel hade blivit mörk och fått måne och stjärnor. Vi gick till sjön där det inte finns en enda lampa, inte en enda kamera kan fokusera och vattnet speglade månen. Det var fint.

Detta kommer lite sent p.g.a. segt internet. That's why.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback