Semester

















I Bulgarien hängde vi mest på stranden.


Kommentarer
Postat av: frida

Eva, tänkte svara på dina frågor om gymnasievalet!

Kommer ihåg i början av nian att jag var helt lost med allt som har med gymnasium att göra. Visste ingenting om de olika linjerna eller inriktningarna. Men jag fick hem broschyrer i brevlådan om alla inriktningar och skolor efter ett tag och då började jag läsa en hel del om gymnasier och de olika linjerna. Finns ju så sjukt mycket att välja på så blev lite förvirrad!!

Så jag bestämde mig för att välja linje utifrån vad jag är intresserad av och tycker är kul. Alltså riktade jag inte in mig på yrke direkt nu. Det är bättre att göra något kul på gymnasiet så man inte tröttnar på skolan direkt, högskolan kommer ju sen också! Jag har alltid älskat att läsa böcker och skriva texter. Även konsthistoria är intressant. Ämnena svenska och alla SO-ämnen har varit mina favoriter i grundskolan, vilket beror en hel del på Ingmarie;). I alla fall var det därför jag valde samhäll med inriktning kultur som handlar en hel del om just att skriva texter, litteratur och konst.

Kungstensgymnasiet valde jag för att skolan är så otroligt fin och har så härlig stämning. Dessutom är området runtomkring så himla mysigt. kram på dig!

2010-08-18 @ 22:09:47
URL: http://skarpt.blogg.se/
Postat av: Fridaaaa

fett fin bikini eva^^<3

2010-08-31 @ 09:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback