DET GÅR SNABBARE ÄN MAN KAN TRO




Just nu sitter jag och drömmer mig försiktigt bort till ljusare tider. Sena sommarkvällar med bara bruna ben, ekande skratt och blå himmel. Vårmode är inte heller fel, det längtar jag också efter vilket antagligen syns på de senaste länkarna på den här datorn (lookbook, HM.se, stylebykling, you get my point).
Allt känns lite avlägset nu, med en molande mensvärk och disney hood tröja på. Jag, mamma och syster ska iallafall pallra oss iväg och leta efter lite saker och ting på rean. Vinterjackor, jeans och annat inte så inspirerande. Shopping är ändå alltid kul.
Förhoppningsvis så får jag lite mer sömn inatt än föregående så uppdaterar jag då med utan att bete mig som en halv zombie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback