SNOW PATROL

Jag borde egentligen sitta på tåget på väg till träningen nu, men istället är jag hemma som sjukling. Det känns som jag har ett rakblad i halsen och hela kroppen är helt lam, men annars är jag ganska frisk i huvudet. Vilket är tur för då kan jag ju nämligen få lite plugg gjort, men just nu känner jag mest för att skjuta upp det. Kanske ska jag göra scones, men jag får huvudvärk av att gå i trappan... Men jag har gått igenom alla tv - kanaler, alla bloggar, allt på facebook, så jag är väldigt uttråkad. Jag skulle verkligen vilja träna nu.
Äsch, jag kämpar mig nog nedför trappan och börjar göra scones så får jag väl se vad dagen har att erbjuda sen. Eller vad teven har att erbjuda.

Så länge kan ni ju göra som jag gör, lyssna på ett par gamla favoriter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback