UNDER PRESSURE

Vissa dagar känner man sig bara trött på allt och alla, och den här dagen var verkligen en sådan. Det känns som någon kört över mitt huvud med en ångvält och jag är så trött att jag vill krypa ner under täcket och bara gå i ide i ett varmt mörker, men jag kommer inte somna. Så istället har jag raderat massa saker. Jag var trött på mig själv och raderade gamla bilder och album på datorn och facebook, bytte profilbild, gjorde om alla spotify listor. Så har man förnyat sig lite. Blivit av med lite skit.
Nu ska jag fortsätta lyssna på Queen, mina gamla favoriter, och tycka synd om mig själv tills någon form av kreativitet infinner sig. Det känns himla långt borta nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback