But honestly, won't someone stop this train




Just nu sitter jag och skriver hemprov och är rätt så rädd, rädd för dåliga betyg. Jag kommer inte kunna få knappt ett VG på det här provet. Det är som om all min kunskap, motivation och förstånd rann ur kroppen. Jag önskar jag kunde få tre dagar till.
Den här kvällen har i allmänhet varit ganska hemsk. Plugg, städning och träningsvärk. Vill helst av allt krypa upp i soffan med te och kakor.

Ändå kan jag inte låta bli att säga att min dag har varit rätt bra. Jag har liksom haft ett pirr i magen och jag tror nio tjejer kan gissa varför.
Nu ska jag skjuta upp provet tills imorgon bitti (hoppas på någon sorts "jobba bra under press") och göra te och ta en kiwi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback