We all have bad days



För våren är ju påväg.
Jag skulle plugga, men orkar inte. Jag gör verkligen inte det. Äsch, det som ska in i morgon är gjort.
Jag tror jag istället ska spendera resten av kvällen vid svenska hollywood fruar med en kopp te med honung och knarka halstabletter. Lägga mig tidigt.
Ända sedan jag gick upp i morse och insåg att tiden rann iväg och varken kunde hitta vantar, mössa eller halsduk så kände jag att den här dagen kommer gå dåligt. Det gjorde den också, även om den haft ett antal fina glimtar med.
Nej, Salem Al Fakir har lyft upp min dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

under 700 spänn kan nog vara svårt, jag har nog aldrig stött på det. det är om det skulle vara på rea isåfall...

2010-03-23 @ 18:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback