When I met you my heart went 'knock knock'




Idag har det inte varit så här soligt. Det hade varit fint.
Idag har jag gjort våfflor, varit i kyrkan, skrattat, halkat och pluggat geografi. Det har varit en bra dag och nu tänker jag krypa under täcket med en sprillans ny CHIC. Finns det något finare än nya tidningar? Ja, antagligen, men det är ändå fantastiskt. Det ska bli sjukt skönt att sova och komma tillbaka i min dygnsrytm.
Men nu börjar jag få lite brådis, jag har nämligen haft tanborsten i käften ett bra tag nu.


Kommentarer
Postat av: Ida

jag och jessica funderar på att åka nånstans efter studenten och hon hade sett nåt billigt till tunisien, men vi får se vart det blir. :)

2010-03-26 @ 14:37:15
URL: http://idabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback