Sommar värme

Idag har jag varit ute nästan hela dagen. Bara varit inne i max 30 sek sen frukosten. Jag har pluggat ute, läst ute, skrivit ett brev ute, plockat maskrosor åt mamma ute, ätit ute och tagit en långpromenad med sis ute. Jag skulle åkt till farmor idag, det var därför jag var hemma hela dagen, men det blev inte av. Men det har varit så sinnessjukt varmt ute och det kändes av när jag var ute och gick med syster, nio kilometer i 30 grader. Men det var fint ändå.
Annars så hann jag med en picknick igår, bilder kommer när jag får tid. Nu ska jag städa mitt rum (in BIG need, ser ut som ett bombnedslag) och sedan trippa över till Sara och träffa lite folk där. Sitta på verandan i solen eller gå någon annanstans. Spelar ingen roll, det är så himla varmt. Finfint.


Under vår långpromenad. Dunder härligt.


Kommentarer
Postat av: jossan

Sv; Låten är awesome! :D



Och så otroligt jättecool blogg har du oxå! o:

2010-05-16 @ 23:16:37
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback