Vill krypa tillbaka



Fy vad uttråkad jag är nu. I behov av något kul, en inspirerande blogg, flummigt youtube klipp eller störd grupp på facebook. Ja, nu låter jag som en datornörd men jag är fortfarande sjuk och tar mig inte riktigt längre bort än från datorn om inte till Disney filmerna. Alltså, vad är grejen med att titta på Disney när man är sjuk? Jag gör alltid det och jag tror inte jag är helt ensam om det iallafall. Vissa har jag sett för ofta, som Aladdin och Lejonkungen, men då spolar jag fram till min favorit bit. Det kanske inte är något nytt, men min absoluta favorit scen av alla filmer i världen är just från Aladdin - här finns det klippet (att det är Peter Jöback skadar ju inte heller...). Världens finaste låt. 


Nä, jag har en plugg hög, ett stökigt rum och gråa moln som väntar. Jag tänkte försöka ta en promenad och se hur det går, så jag inte bryter ihop om jag går till skolan imorgon. Puss på er sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback