CONGRATZ'


Klicka på bilden och ni får höra min favorit Beatles låt.

Om John Lennon skulle ha levt idag hade han fyllt 70 år idag, är inte det fantastiskt? Jag älskar Beatles och fick min första skiva med dem när jag var tolv, så jag tycker det är ganska fantastiskt. Jag har bl.a. en Beatles LP skiva ovanför min säng (farmors och farfars gamla) med min favorit Beatles låt i. Bilden ovan ritade jag också av på bildlektionen i skolan under uppgiften att rita en modern ikon, alltså en förebild. Det är sorgligt att tänka på att han skulle fyllt år, men jag blir ändå mer glad när jag tänker på hans 70 års dag. Han är ju faktiskt en musiklegend. 

Kommentarer
Postat av: elsa

du är ball :)

2010-10-10 @ 10:50:01
URL: http://elsastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback