För dig ska jag göra det tusen gånger om



Vogue Paris senaste (oktober 2010) är så fantastiskt så det inte är klokt. Stylingen är perfekt och bilderna är löjligt balla, var bara tvungen att börja med det. Annars så har min söndag varit rätt fin (plugg med vänner och jobbat två timmar) bara att jag var så himla trött och fick en lite dålig start på dagen och den känslan följde med hela dagen... Jag drömde någonting helt fantastiskt så när jag vaknade så var jag tvungen att inse att det inte hade hänt och jag hade verkligen trott det. Sen så var jag också uppe och plugga till halv tre också, det är inte okej. Men jag hade varit med Frida och Johanna på kvällen och när jag kom hem var jag (av någon anledning) rätt pigg och tänkte "varför inte?". Aja, nu ska jag nöta in lite mer franska + historia inför veckans prov och sen fixa naglarna och äta mörk choklad och dricka vin (mamma gjorde ett impulsköp på äppelvin som nästan ingen förutom jag tycker om, såååå gott, haha). Söndagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback