Klippa, inte klippa, klippa, inte klippa...



Åh, den här frisyren lockar så. Naturlig hårfärg (vilket är bra eftersom mamma tycker jag inte ska färga håret fast än jag vill), kort, lätthanterligt och fantastiskt snyggt. Om man förstår charmen i det hela. Det ska helst vara lite sådär ruffsigt som om man bara "hej jag försov mig men är coolt snygg ändå", men det vet jag inte om jag kan bära upp. Sen kanske man inte ska sitta och titta på ursnygga kändisar och tro att man själv kan passa bara för att det är snyggt... nej, jag vet inte, skulle jag passa? Vilket som så skulle jag nog inte klippa kort förrän i gymnasiet, jag har sparat så himla länge nu. Men det looooockar!


Maybe, maybe not?

Kommentarer
Postat av: elsa

hmm... vänta, tror jag hörde något... klippklippklipp :)<3

2010-10-26 @ 17:25:16
URL: http://elsastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback