SKÄGG

Just nu har jag flera halv dåliga/bra idéer om vad jag ska blogga om, men i slutändan orkar jag inte riktigt med nån. För tillfället. Så, jag tänkte bara kika in och berätta att min klass är störd (därav rubriken) och säga att jag vet vad jag vill bli nu: rättsläkare. Tror jag. Jag ville det förut men sen ångrade jag mig och höll på, men tänk vad spännande egentligen. Det skulle kanske passa... äsch, jag vet inte. Jag ska njuta av ett höstlov nu och bara vara och bara göra vad jag känner för. Sova, träna, äta. Livets goda ting. Nej, nu ska jag googla gymnasium när jag ändå är inne på det, vi ses och hörs.


En snabb bild jag tog som är sådär så att jag kan säga att jag älskar den fastän jag inte tror många andra gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback