Oförglömliga stunder om du flyger bort med mig

Jag tänkte komma hem från skolan och gå ut och springa, men slutar man fyra så är man hungrig och man kan ju inte springa med mat i magen så det sluta med att jag suttit och rensat min spotify med tunga ögonlock. Har kommit fram till att jag har en töntig musik smak - min starred (det tidlöst bästa, typ) lista är t.ex. mycket svenskt, gammalt och lite disney. Annars har jag ju listor som Disney's bästa, Kärlek, Akustiska, Vinyl, Tjejigt, Melodifestivalen och mermermer. Hög töntnivå, men det är bäst. Är så himla trött, men någon nytta måste man göra så jag tänkte sätta igång med franskan inför provet - lite hatkärlek till det ämnet. Känner förövrigt att det är en hel del musik på min blogg just nu...

Här är världens bästa Disney låt, från världens bästa Disney film (titta bara rubriken ovan)!

Kommentarer
Postat av: elsaaaaaa

gillagillagilla! Aladdin är den bästa disneyfilmen. eller i alla fall än av dom :P puss på dig! :)

2010-10-04 @ 21:30:34
URL: http://elsastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback