Jag ska berätta några saker ni inte visste som gör mig till mig.

jag har lyssnat på Love me tender med Elvis i mer än 48 timmar nu. jag skulle jättejätte gärna vilja se alla Saw filmer och jag tror jag vill bli rättsläkare. jag vill ha en gammal gul villa med modern inredning när jag blir stor. jag vill bli riktigt duktig på att fota, men jag orkar bara inte göra vad som krävs. snö kan vara något utav det vackraste jag vet och jag är mer av en kyla - person än en värme - person och jag måstemåstemåste se ett norrsken innan jag dör. jag har velat åka till Nya Zeeland sen jag var fem år gammal. det läskigaste jag vet är paddor. jag drömde mardrömmar om och var rädd för min matte/no lärare när jag gick i sexan och sjuan. jag önskar att jag inte var så högljudd när jag är glad, men jag kan inte låta bli. jag älskar hästar, men mina vänner säger att dem inte finns. jag är kär. jag tycker om att fundera på människor - varför vi gör allt vi gör. det är därför jag allvarligt tycker det är roligt att läsa grottbjörnens folk - en lång roman om neandertalare och vi. jag har aldrig fattat grejen med typ "radio musik". uttjatade rihanna- , akon- , bieber- låtar som spelas om och om igen. däremot älskar jag vinyl. jag tycker killar generellt sjunger mycket bättre än de flesta kvinnorna. jag älskar att lyssna på frank sinatra, aretha franklin, beatles, queen, elvis och mindre 60 tals klassiker. min favorit färg är kastanje brunt och mitt rum går i brunt och vitt. jag tror inte att någon kommer ha läst hela vägen hit men jag tänker fortsätta ändå. jag skriver inte blogg för att folk ska läsa den utan för att jag ska minnas. jag för dagbok också men jag tycker det är så fint med bloggar. fast jag vill fixa en ny design, men elsa är på åland. jag trodde aldrig på tomten när jag var liten för mina syskon lärde mig på direkten. jag tycker om att vara yngst för mamma och pappa börjar tröttna lite smått nu och är inte lika hårda. jag tycker mina syskon är drama queens väldigt ofta. när jag var liten trodde många att jag och min bästis hanna var tvillingar och idag när vi träffades, vilket vi inte gör ofta, upptäckte vi att vi var precis lika långa. jag tyckte det var coolt. jag vill färga håret brunt men får inte för mamma och jag tror att om jag gör det ändå så kommer inte hon betala min vinterjacka, så jag ska vänta. jag tycker bilder på bögar som kysser varandra är jätte vackert. jag älskar att vara romantisk. jag älskar att titta på romantiska bilder på weheartit, love is a letter sent a thousand times eller små bloggar, eller läsa något romantiskt på leloveimage eller michaela fornis blogg eller se på romantiska filmer. jag tycker det ska finnas fler töntiga romantiska böcker. jag tycker jag borde sluta nu för jag kommer inte orka läsa igenom det här ens när jag är fyrtio och vill se vem Eva femton år var. jag ska sova nu och jag tänker göra det bredvid min stora gosedjurs zebra som heter Barney.    


Kommentarer
Postat av: Ida

tack för kommentaren, den gjorde mig jätteglad! <3



jag läste hela..

2010-10-31 @ 00:23:00
URL: http://idabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback