Grädden på moset

Idag är inte bästa dagen för mig att blogga för att jag kort sagt har haft en taskig dag - allting var lite emot mig. Men det här sista måste jag dela med mig av för efter en rad irriterande händelser (som kändes lite väääl planderade för att vara en slump) så hände det här; jag var på väg ut ur pappas kontor med en två liters vattenflaska mot munnen som jag skulle dricka ur samtidigt som jag skulle släcka lampan och skjuta upp dörren (som öppnas utåt, om man kan säga så) med någon sorts tredje hand (smaaaart där). Men självklart, eftersom jag inte har tre händer, kommer alltså vattenflaskan först som är helt full och väldigt tung och den stöter mot munnen med vääärldens smäll samtidigt som vattnet flyger upp i mitt ansikte och dränker hela min tröja. Det gjorde grymt ont och nu blöder jag i läppen. Kul! Nu ska jag lägga mig och sova i tre månader.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback