I want us back

Idag var en tuff dag. Vaknar med något sjukligt ont i halsen, jag klämmer fingrarna i skåpet, jag blir tvungen att prata franska (vilket jag är hemsk på) inför franskagruppen, jag hann förresten inte sminka mig på morgonen, jag fick en ny plats i klassrummet: längst bak så att jag ALLTID måste ha mina glasögon, jag har nästan inget batteri på ipoden, jag jobbar inte på matten, jag får ångest eftersom att jag har ett matte prov nästa vecka och borde plugga, jag ser att jag har samhälls prov nästa vecka också, jag får panik över HK redovisningen imorgon så jag och Fanny sitter och panik pluggar (halvt gråter, typ) efter skolan under en halvtimme och kommer därför tio minuter sent till frissan och när jag kommer hem upptäcker jag att mitt rum är jätte stökigt. Och nu MÅSTE jag plugga.

Nej, nu räcker det. Jag måste sluta använda bloggen som en avlastnings grej för allt negativt i mitt huvud. Men ändå, det är så perfekt. Plugg var det ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback