Show me, don't tell me

Tumblr_l8pbxvtvbu1qderreo1_500_large
Bilder från lelove och weheartit

Just nu känner jag mig lite töntigt "naaaw" - ig så de senaste minutrarna har jag spenderat vid lelove och weheartit som är perfekta vid sådana tillfällen även om weheartit är lite mer... cool. Lelove är helt fantastisk också, speciellt om man vill läsa lite fina kärlekshistorier eller funderingar. Den här är en av mina favoriter. Och för att inte glömma så har jag på min mys akustiska lista på spotify, så mysfaktorn är ganska hög här. Trots det ska jag nog gå och lägga mig typ... nu. Mina ögonlock är lite tunga och det sista jag vill ha imorgon är ringar runt ögonen på skolfotot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback