Don't push, but don't hesitate

Tudelulu, just nu är jag lite av ett lyckopiller eftersom jag var ute sprang nyss och jag dog inte och det gick inte alldeles för långsamt heller, trots drygt tre veckors halsont. Sedan skadar det ju inte att hösten är så förjävla vacker också, jag höll på att tappa andan när jag kom ner till sjön idag. Fast det jag skulle säga från början är att Gavin Degraw är helt fantastisk på ballader, det tog ett tag för mig att upptäcka bakom hans uttjatade Chariot och I don't want to be. Här är mina två favoriter just nu, dom räddar min höstvardag nu.




MEN, nu kallar plugget.

Kommentarer
Postat av: elsaaaaaaaa

sv: Pptiodncbd..! (det ska föreställa en fnysning, så att du vet) Yeah, right. Du och alla medelålders tanter kanske gillar den där weise typen på idol ;P <3<3<3

2010-09-30 @ 18:14:56
URL: http://elsastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback