"du har en apa i armhålan"

Första riktiga dagen med lov och jag har träffat Elsipelsi och tränat. Jag vet inte vad min tränare råkat ut för men han tog ut det på oss och imorgon kommer jag vilja skära av mina armar. Vill man vara fin får man lida pin. Nu är jag trött och hungrig men orkar inte dra mig till kylskåpet... plus att Elsa är lite komisk här på fcb. Hon påstår att jag har herpes, jag vet inte om jag kan lämna henne i det tillståndet. Herregud, hon spårade precis ur nu med en rad nya påståenden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tssssss.... det är bara du som tycker sånt i konstigt. SKAFFTA DIG LITE HUMOR!!!!! och sluta baktala dina vänner. /mr. secret. (kan möjligtvis vara en tjej, men mr. är maffigare).

2011-03-02 @ 18:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback