KÄRLEK TILL SÖNDAGAR

Sitter här, len som en babyrumpa, och njuter av... av lättnaden efter att ha gjort klart skolarbeten. Jag skulle vilja säga att jag är klar med allt plugg, men det är omöjligt, jag är däremot så pass klar att jag kan slappna av. Fast jag måste erkänna en sak... konstarbetet jag gjort var sjukt roligt. Jag älskade fotografen jag hade och uppsatsen blev tretton sidor lång, men med många bilder. Iallafall, nu ska jag plocka undan lite (har haft världens skönaste hemma spa, söndagsobligatoriskt) och laga mat som jag lovat till mamma och pappa som varit borta under helgen. Blir nog köttbullar. Det är bannemej lyx alltså. SEN MELODIFESTIVALEN! WOHO!


Bara för att det är söndag och James Franco är ögongodis. "OMG" är han sparad som på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback