och så en bild som inte alls har med saken att göra... oh randomness.

Jag hade tänkt börja på ett ordentligt hemma-spa med manikyr, peeling, mask, osv. Hela köret. Men precis när jag hoppar in i duschen kommer min bror och hans polare hem för att flytta hans saker till deras nya lägenhet. Kulkul, tänker jag och drar ut på duschen rääääätt länge. Saken var ju den att hemma spa't innehöll också nya metoder innehållandes bl.a. plast folie i håret och microvärmd handduk. Så jag kände ju inte för att flasha med det för dom. Men det gick tydligen rätt snabbt att fixa deras grejer (jag trodde typ dom skulle fastna och leka med gamla, dammiga vikter eller nåt samtidigt som de lyssnade på hans första Metallica-skiva, det låter som dem nämligen). Problemet just nu är att jag upptäckte när jag gick ut att soffan var min brors och han tog med den. Så jag har ett bord uppradade med tända ljus, produkter men ingen soffa... ska man typ ta fram kuddar nu eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback