SAKER SOM GÖR MIG JÄTTEJÄTTE GLAD

När den här tjejen uppdaterar för hon och hennes blogg är så dumt cool som man typ bara inte lyckas med.

När man hittar musik som inte alls är sin stil men som man ändå älskar, som den här eller den här.

När man hittar en fantastisk tumblr - typ justlittlethings, som går ut på det jag gör nu kan man säga. Jag skulle kunna ta med varenda bild för alla är så sanna men länkar istället för jag kan inte ta alla.

När man har någonting man knappt kan vänta med att berätta för sina tjejkompisar, som jag har nu.

När det är soligt när man går till jobbet, som idag.

När melodifestivalen drar igång.

När man har rensat hela garderoben i hur många timmar som helst, är sjukt trött men ser hur fint allt blev.

När pappa kommer hem med mörk choklad och kan min favorit smak utantill. Då spelar det ingen roll om han håller koll på utvecklingssamtal och sånt.



Kommentarer
Postat av: elsa med det dumt coola bloggen

Evaaaaaa. min blogg är inte dumt cool. faktiskt är den dumt töntig. Du är dumt cool. punkt. <3<3<3<3

2011-02-09 @ 17:17:57
URL: http://elsastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback