I like the sweet life and the silence, but you're the storm that I believe in

Jag har inte varit här inne på länge, men det har inte varit helt tomt ser jag, thihi. Nej, jag befann mig i Filippinerna, dök, åt gott, badade och försökte sola (sisådär med moln). Jag har inte haft mycket för mig efter men inte heller något att säga, så jag såg inte så mycket anledning till att titta in.
Övrigt? Det är mörkt många timmar på dygnet, men jag ser väl ingen anledning till att tjura. Jag har blivit lite av en såndär jobbig, optimistisk typ i huvudet. Det är kanske en överlevnads reflex i vinterdepressioner? Jag älskar ju trots allt snö, är ganska mycket av en mys tjej (då kan man ju inte klaga på mörker) och snart börjar träningar igen. Imorgon är det tjejmiddag hos Fanny också (som blir 16!) - hur mysigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback