enhörning.

Idag har varit en konstig dag. Under min första lektion hade jag en redovisning och det började svartna framför ögonen men jag fortsatte prata. Sen kommer jag ihåg att jag tänkte "hur ska jag fortsätta när jag inte kan se mina anteckningar" och sen blev jag medvetslös. Jag ramlade och fick en rejäl bula i pannan från golvet, så nu ser jag ut som enhörning. fint.

Så efter det har jag blivit undersökt femtioelva gånger i skolan, sedan sa dem åt mig att söka läkare som sa att det var lugnt ifall jag inte spyr för då måste jag åka in till akuten. Blablabla. Jag får inte träna, inte följa med på friluftsdagen imorgon och jag får inte sova. Det är konstigt för jag har varit riktigt sömnig och yr. Tänkte plugga men jag kan knappt göra det ifall mitt rum är stökigt och jag är så sjukt trött att jag orkar inte städa mitt rum. Värdelöst. Så då bloggar jag, drar ut på tiden och får lite dåligt samvete över att jag inte pluggar.

Kommentarer
Postat av: Ida

men vännen då! hur mur du idag? <3

2011-03-09 @ 11:47:18
URL: http://idaboh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback