JUST LITTLE THINGS

Jag är lite imponerad av mig själv. Jag har varit ganska stressad, men har ändå hållt humöret och koncentrationen uppe. Det verkar som att det går att jobba, träna och plugga. Det var länge sen jag var inne på fcb såhär lite, men det är nog bra... Nu ljusnar saker också. Igår sålde jag mitt första avtal som telefonförsäljare, jag gjorde klart min redovisning utan att svimma den här gången, jag har skickat in mitt prov, imorgon är det sovmorgon och utöver träning så spenderas fredagen med släkten och massa gott.



Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha, vad gullig du är! Då får jag tacka så mycket då ;)

2011-04-06 @ 16:04:34
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback